Ve Volkan

25 Ocak 2009 Pazar yorum
Obaaa... (burda anoni niyolay'ın çaldığını farzedin, müzik sayesinde kıvırmaya başlıyorsunuz) Anoni niyolay...
Bunu yazarken yukarıdaki durum benim için geçerliydi, hatta kıvırmaktan yazamadım doğru düzgün. Şarkıyı da sevdiğimden değil ama kapı gıcırtısına oynayan biri olduğum için... Doğruya doğru müzik hareketli şimdi.
Her neyse, malum bu delikanlımız Anoni Niyolay ile zamanında ortalığı epey bi karıştırdı. Pek sesi soluğu çıkmasada, piyasadan kaybolanlardan değil kendisi (hayret!).
Şimdi bu yazıyı hazırlarken farkettim yıllardır ananı niyolay olarak biliyormuşum anoni niyolay'ı.

web sitesi (siteye girdiğinizde garip sesler duyarsanız şaşırmayın, öldümde cehennememi geldim diye hiç düşünmeyin. o sesler nebahat şarkısının girişine aitmiş. benim gibi ufak çaplı bir şok yaşamayın diye şey ettim :))

İlk albümü Ve Volkan'ı 1998 çıkardı.



01- Anoni Niyolay


02- Hasret
03- Adını Koydum
04- Yaralı Kuş
05- Yarındayım
06- Dağlar
07- İhanet
08- Ben Güneşim
09- Tebessüm Et
10- Giderde Dönmezsen
11- Elalemin Dilberi
12- İbraniye

yorum

Yorum Gönder

 
90s Music © bAhAr - Powered By :: Google :: | 2008 | | TOP ▲ |