Çiler

21 Ocak 2009 Çarşamba yorum: 1
Bir albüm yaptı sonra kayboldu sanırken, kendisinin aslında fotoğrafçılık yaptığını öğrendim. Şeytanlı melekli erotik bir klibi vardı, hatırladığım tek şey de bu zaten. Çocuk halimizle tvde çok rahat bir biçimde izlerdik o klibi. Şimdi olsa... Nerden nereye... (bi gün döner dolaşır götüme girebilir diye yazmıyorum ama anlayan anlamıştır)

not: 2 klibi daha varmış ama onları şimdilik ekleyemiyorum. Ne zamanki Çiler web sitesine ekler bende bir şekilde youtube aktaracağım. O zaman burdan görebilirsiniz klipleri.

web sitesi (çok kastırıyo)

Tek albümü Uçalım Mı'yı 1995 yılında çıkardı.



01- Uçalım Mı?
02- Beni Ara
03- Söz Ver Bana
04- Görünce Seni
05- Dur Deme
06- Al Beni
07- Kıvır Kıvır
08- Taktım Kafama
09- Özledim
10- Gör Bak
11- Günaha Çağrı
12- Nefes Nefese

yorum: 1

Yorum Gönder

 
90s Music © bAhAr - Powered By :: Google :: | 2008 | | TOP ▲ |