Ufuk Bigay

23 Ocak 2009 Cuma yorum: 6
İki albüm çıkardı sonra kayboldu gitti. Dönemin şartlarını düşünürsek başarılıydı. Öpmeye Doyamadığım ve Bir Numara benim hatırladıklarım.
O değilde Bir Numara'nın klibinde nerdeyse sevişeceklermiş. Garibime gitmiyor ama eskiden daha rahatmışız...

Kendi adını taşıyan ilk albümü Ufuk Bigay'ı 1994'te çıkardı.



01- Bir Numara (Remix)
02- Öpmeye Doyamadığım


03- Ah Sonunu Bilseydim
04- Dost Yalnızlıklar
05- Tango
06- Sen Bir Başkasın
07- Gencim Güzelim
08- Bir Numara
09- Bu Aşk Değil
10- Yanlış Adres
11- Bodrum
12- Tango (Remix)



Son albümü Pembe Yunus'u ise 1997'de çıkardı. (neden pembe yunus?)



01- Ah Yarim
02- Bir Anda
03- Süper Star
04- Geri Verme
05- Yanlış Numara
06- Yanıyorum
07- Bile Bile
08- Olmuyor
09- Gönül
11- Ah Yarim (Remix)

yorum: 6

ugur parildak :

"ilahi eskimez bu dudaklar kurbaga öp beni" dedigi sarkisi hangisiydi?

ugur parildak :

bir de sanirim bir numara sarkisinda "cilem ile duet" gibi bir sekansi vardi. ki çilem (adını yanlıs bilmiorum umarim) paso "auuuaaa" diyordu ortamda.. ki düet öyle inleyerek edilerek yapiorsa, ben buradan kralimi yapacagimi dile getirmek istiyorum.. zeki müren'le bile yaparim düet..

çilem hakkinda da bişiler yazmaniz gerek.. tabii ki rüya ersavci

türünün son örneği :

öpmeye doyamadığım şarkısı o.
çiler'le düet yapmıştı, onuda yazdım bloga :)

Lucas Corso :

"bir numara" unutulur mu ya.Bu yaşa geldim,hala çıkartırım sözlerini :P

öpmeye doyamadığım da güzeldi de o aradaki sayı sayma muhabbeti ayrı komediydi.tamam belki biz çocukken hoş karşılayabilirdik de...Hayır,çocuk şarkısı da değil. :/

İkinci bir albümü olduğnu bilmiyordum,kimbilir nerelerde,ne yapıyor,o da kayboldu gitti ortalıklardan.

"Her zaman 90lar!" diyip kapanışı yapayım :)

türünün son örneği :

ahahahaha hakikaten sayılar kısmı bombaydı o şarkıda :)

seslendirme.org :

Seslendirme sanatçısı ve seslendirme yönetmeni olarak çalışıyor.

http://www.seslendirme.org/sanatcilar/ufukbigay.htm

Yorum Gönder

 
90s Music © bAhAr - Powered By :: Google :: | 2008 | | TOP ▲ |