Rüya Ersavcı

27 Ocak 2009 Salı yorum: 1
Doksanların akla zarar insanlarından biri daha. Yok "civciv çıkacak kuş çıkacak..." yok "kızım seni Edi'ye, Büdü'ye, Saddam'a, Bush'a, Kevin Costner'a, Mickey Mouse'a vereyim mi? İstemiyorum baba..." Keşke babası içlerinden birine verseymişde bizde bunlara daha fazla maruz kalmasaymışız.

Not: Tövbeler olsun yemin ederim, cezam neyse yine çekerim, anlamıyorsun ben seni severim... Bu şarkı 3. albümdeki Esas Oğlan'mış. Şarkıyı hatırlıyorum ama kimin söylediğini unutmuşum. Şimdi mi? Şoktayım...

Edit: Çocukken kendisini dinledim mi, dinledim. Dönemin önemli isimleriyle çalışmış mı, çalışmış. Ama bu demek değildirki kendisi kaliteli, düzgün işler yapmıştır. En başından şimdi farkettimki bu hatunda ses yok, kendisinin saçma sapan şarkıları var. Ve doksanlarda, her şeyin kısıtlı olduğu zamanlarda, piyasaya çıkan birini herkesin dinlediği zamanlarda, bu şarkılara maruz kalmış olmak şu anda sinirlerimi bozuyor. Çocuk halimde kim bilir nasıl saçma etkiler bıraktı üzerimde.

İkinci albümü İzle Beni'yi 1993'te çıkardı. (1989 yılında çıkmış bir albümü varmış meğersem)



01- Prelude (İlk Defa)
02- Baba
03- Turkish Delight (Ney)
04- İzle Beni
05- Rüya (Evet, Hayır)
06- Haydi
07- Turkish Delight (Hot Turkey)
08- Yasak Sokaklar (İlk Defa)
09- Sözlerin
10- Kirli Şarkı (Hava Pis)
11- Turkish Delight Rap (Hot Night All Night)





Üçüncü albümü Akşam Delisi'ni ise 1997 çıkardı ve sonra kayboldu gitti.



01- Akşam Delisi
02- Aynı Hikaye Bu
03- Bağlandım
04- Berbat
05- Bu Son Veda
06- Esas Oğlan(Remix)
07- Esas Oğlan
08- Hepsini Al
09- Sevme Beni Öyle
10- Sorular





yorum: 1

Adsız :
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Yorum Gönder

 
90s Music © bAhAr - Powered By :: Google :: | 2008 | | TOP ▲ |