Ufuk Yıldırım

17 Ocak 2009 Cumartesi yorum: 3
İzel, Çelik, Ercan, Ufuk; bu dörtlüden hangisini seviyorsun diye sorsalar, Ufuk derim kesinlikle. Nedendir bilmiyorum ama bana en sempatik görünen oydu. Kendisi genelde ön planda olmaktan çok arka planda olmayı seçmiştir.

İlk solo albümü Çabuk Gel Annem'i 1994'te çıkardı.



01- Çabuk Gel Annem
02- Yaradana Yalvartma
03- Gideceğim
04- Yaz Bana
05- Meyhane
06- Hadi Koş Bakalım
07- Gel
08- Sus
09- Gel İçme
10- The Remix

1996'da da Ufuk Yıldırım 96'yı çıkardı.



01- Tutkunum
02- Zincir
03- Gitme
04- Bulamadım
05- Gülen Elma Ağlayan Nar
06- Ne Yaptım Sana
07- Aşk Çiçeği
08- Bir Haber Ver
09- Helalimsin
10- Potbori

yorum: 3

ugur parildak :

sonrasinda bu albüm işlerini birakip sahne arkasina cekildi zaten.. sonay dikkaya'nin facebooktaki ismini "sonay dikkaya yildirim" olarak denistirmişligi de var.

ugur parildak :

ayrica bu tutkunum bir türk popcusunun yapamayacagi kadar güzel bir sarki.. bunu bir sekilde kabul etmek ve ercan saatci'nin "sayenizde" adli sarkisinin yanına koymak gerek..

türünün son örneği :

aslında eski popçuların çoğunluğunun eğitimli olduğunu düşünürsek, yaptıkları berbat işlere şaşırmamız lazım. amma ve lakin para için çoğunlukla kalitesiz işler yaptıklarından düzgün bir çalışma garip geliyor, arz ve talep...

Yorum Gönder

 
90s Music © bAhAr - Powered By :: Google :: | 2008 | | TOP ▲ |