Vega

26 Şubat 2009 Perşembe yorum: 3
Sevimli bir grup, ilk albümleri pek iyi olmasa da sonrakiler bir harika. Ankara şarkıları bile yeter kendilerini sevmeye.
Cure'den etkilendiklerini söylerler.

İlk albümlerini 1999 yılında (Tamam) Sustum adı altında çıkardılar.



01- (Tamam) Sustum!
02- Alışamadım Yokluğuna
03- Anlatma
04- Vakit Varken
05- Oyun
06- Blöf
07- Tren
08- Dokunsana
09- Yalan
10- Bir Gün Mutlaka
11- Alışamadım Yokluğuna (Akustik)

yorum: 3

Ayca Karaoglan :

"Birgün gelir,birgün geçer.
Bazı şeyler hiç ama hiç değişmez.
Her geçen anın sonunda;hala...
alışamadım yokluğuna."

vega sevmeyen var mı:)

Serhat :

Taxim Shaft'ta çıkarlardı 2000'lerde, daha sonra gay bar olmuş diye duydum eski rock bar :))) Eski albümleri de hoştu canım

türünün son örneği :

ilk albümleri dediğim gibi o kadarda güxel değil :)

Yorum Gönder

 
90s Music © bAhAr - Powered By :: Google :: | 2008 | | TOP ▲ |