Mim

15 Şubat 2009 Pazar yorum
rahatyazar mimlemiş beni yakından takip ettiğim bloglar ile ilgili. Kendisine teşekkür edip izlemeye çalıştığım (pek düzenli bir okuyucu değilim bu aralar) blogları sıralayım bende.

ayçanın dükkanı
benim deyimimle ilginç şeyler sitesi, fotoğrafla ilgili yazılardan tutunda birçok şey var.
ekşi tercüme yabancı dizi izleme manyaklığımın yardımcısı
masada boş bardaklar akıcı, eğlenceli yazılar,hoş tespitler var. ayrıca unuttuğum tavşan makası da hatırlattı yıllar sonra bana :)
uzaysal işler genel müdürlüğü yeni keşfettiğim ve daha yeni olan bi blog. çocukluğumdan beri sahip olduğum uzay merakım neticesinde...

Takip ettiğim başka bloglarda var, bir kısmını gizli olarak takip ediyorum. Onlarda bana kalsın artık :)

yorum

Yorum Gönder

 
90s Music © bAhAr - Powered By :: Google :: | 2008 | | TOP ▲ |