Çıtır Kızlar

15 Şubat 2009 Pazar yorum: 2
Veeeeee işte karşınızdaaaa (daa daa daa [eko yapıyor]) Çıtır Kızlarrrr. Yonca Evcimik sayesinde hayatımıza girdiler. Girdikten birkaç yıl sonra da çıktılar. Sexy, taş gibi hatun olmaları sayesinde prim yapmışlardı. Yoksa o şarkılarla bir gün bile durulmazdı ya neyse...

İlk albüm diyeceğim ama single aslında bu, ilk kez piyasada 1996 yılında Çıtır Kızlar singleı ile gözüktüler.



O1- Çıtır Kızlar
02- Çıtır Kızlar (Remix)
03- Yaşanacaksa Yaşanacak
04- Yaşanacaksa Yaşanacak (Remix)





Tek albümlerinide Birkaç İyi Adam ile birlikte çıkardılar 1996'da. Birkaç İyi adam - Çıtır Kızlar. (albümün bir tarafı Birkaç İyi Adam diğer tarafı da Çıtır Kızlar)(neden böyle yapmışlar bilmiyorum)



06- Bana Mı Sordun
07- Çal Çamuru
08- Affetmedim
09- Bakma Canım
10- Aşkıma Hazır Mısın



yorum: 2

noraashira :

etekleri gırtlaklarına kadar çekmişler, süper ya.
benim gibi 90ları sevenlerin olduğunu sanmıyordum : )

türünün son örneği :

tahmin ettiğinden daha fazla doksanlar hayranları :)

Yorum Gönder

 
90s Music © bAhAr - Powered By :: Google :: | 2008 | | TOP ▲ |