Öyle İşte

23 Şubat 2009 Pazartesi yorum
Bir süredir bloga yeni isimler ekleyemiyorum. Kısa bir süre içinde tekrardan buraya yazmaya başlayacağım. Normalde bu kadar ara vermeyi hiç düşünmemiştim, ve bu kadar ara vermek dahi istemiyorum açıkçası. Ama beklenmeyen bir durumdan dolayı, şartlar böyle gerektirdiği için yazamıyorum.
Bunu niye belirtiyorum ben de emin değilim nedeninden.
Yazamama nedenim merak edenler için: link (ben olsam meraktan çatlardım çünkü)

edit büdüt: jetonum ancak düştü, nedenini şimdi farkettim; bir işi yaparken, bir şeyle uğraşırken onu takip edenler varsa ve onlara saygı duyuyorsan (tam olarak ifade edemedim), onunla ilgili bazı şeylerin nedenlerini takip edenlere bildirmen gerekir. (kendimce böyle bir şey işte)

yorum

Yorum Gönder

 
90s Music © bAhAr - Powered By :: Google :: | 2008 | | TOP ▲ |