Seden Gürel

30 Mayıs 2009 Cumartesi yorum: 4
Bum bum bum daldan hop dala uçtum sonunda bir dala kondum... Bu şarkıyı söyleyerek elleri çırpmalı çarpmalı bir oyunda oynardık küçük bir kız çocuğu iken. Klipteki yaşıtlarımıda çok kıskanmıştım, kıyafetlerinden ve şapkalarından istemiştim bir süre (salak işte).
Üçüncü albümünde ise, klibi izleyince farkettim, Vulcanlının kaş yapısına sahip olmuş.

İlk albümü Bir Yudum Sevgi'yi 1992'de çıkardı.



01- Bum Bum
02- Devlerin Aşkı
03- Harbiden
04- Çıkmaz Sokak
05- Hopterelelli
06- Bir Yudum Sevgi
07- H.B.Y.P.
08- Güllerimi Ver
09- Demedi Deme
10- Hay Allah
11- Yetmez Mi?







İkinci albümü Aklımı Çelme'yi 1994'te çıkardı.



01- Olmaz Dostum
02- Bir Çığlıktı
03- Aklımı Çelme
04- Yarın Ağlarım
05- Korkmam
06- Seni Düşünüyorum
07- Uyan
08- Bir Bilsen
09- Anla Yalnızlığımı
10- Mesela
11- Oğlum
12- Uyan (Enstrumantal)







Üçüncü albümü Muhtemelen'i ise 1996'da çıkardı.



01- Çalkala
02- Muhtemelen
03- Yıldızlar Altında
04- Kahpe Felek
05- Aşkım
06- Devlerin Aşkı (Remix)
07- Haydan Huya
08- Cinnet
09- Körükörüne
10- Yanlış Olmasın
11- Dar Akşamlar
12- Aşkım (Remix)
13- Körükörüne (Remix)



yorum: 4

Serhat :

Sanki ilk albümü diğerlerine göre daha hoştu gibi hatırlıyorum. Bir de okuldaki bütün çocukların söylemeye çalışıp bum burum durum gibisinden dil dönmeme durumlarını anımsadım. Top10 listesinde de uzun süre yer almıştı. O dönem önemliydi bu liste. Herkes beklerdi haftasonunu :)

türünün son örneği :

ben hatırlamıyorum o listeyi :) trt'de falan mıydı

Serhat :

Show TV'deydi sanırım. Hatta adı Pop10 idi önceleri, sonra popon diye okunduğu için Top10 yapmışlardı :) 0900'lü de bir oy verme hattı vardı :D

Adsız :

Bence de ilk albümü diğerlerine göre daha güzeldi. Kafasındaki kocaman beyaz şapkadan dolayı kel olduğu yönünde dedikodular çıkmıştı.

Yorum Gönder

 
90s Music © bAhAr - Powered By :: Google :: | 2008 | | TOP ▲ |