Kenan Doğulu

28 Mayıs 2009 Perşembe yorum: 2
Cidden eşek kadar olmuşum. Her neyse kendisi bomba gibi çıkmıştı. Şimdiyi pek beğenmesemde eskiden harika şarkıları vardı,tüm şarkılarını ezbere bilirdim, hala da biliyorum ya. O bomba şarkılarının arasında Tek Kürekçim gibi şeylerde vardı ama...
Sımsıkı Sıkı Sıkı'nın klibinde gülen güneş kolyesi ortaya çıkmıştı. Hatırlarımda herkes o kolyeden takmaya başlamıştı bir anda, kuzenimde de vardı (çok kıskanmıştım), bende çok istemiştim ama alan olmamıştı. Şimdi düşünüyorumda iyi ki almamışlar.
Son olarak bir dizisi vardı o yıllarda, konservatuar öğrencisi idi dizide. Başından sonuna kadar takip etmiştim diziyi salak gibi.

web sitesi

İlk albümü Yaparım Bilirsin'i 1993'te çıkardı.



01- Yazmışsa Bozmak Olmaz
02- Tak Etti Canıma
03- Yaparım Bilirsin
04- Aşk Oyunu
05- Çatlasın Tüm Düşmanlar
06- Tek Kürekçim
07- Jazz Yapma
08- Bu Günüm Sensiz Geçti
09- Benimle Kal
10- Vurgunum Sana
11- Belli Mi Olur







İkinci albümü Sımsıkı Sıkı Sıkı'yı ise 1994'te çıkardı.



01- Sımsıkı Sıkı Sıkı (Cd Ver.)
02- Kurşun Adres Sormaz Ki
03- Can Bebeğim
04- Bir Kereden Hiçbir Şey Olmaz
05- Sen Çağır Yeter
06- Kaşık Kaşık
07- İsyan Bu Haykırış
08- Hayat Bu Ya
09- Şarkılarım Sana Doğru
10- Şeytana Satmışım Kalbimi
11- Aşk Oyunu (Remix)
12- Yaparım Bilirsin
13- Sımsıkı Sıkı Sıkı
14- Aşk Oyunu (Play Back)







Üçüncü albümü Kenan Doğulu 3'ü (bu nasıl bir addır) 1996'da çıkardı.



01- Hiç Bana Sordun Mu?
02- Kandırdım
03- Günah Değil Mi Bana?
04- Ağla
05- Gelinim
06- Para
07- Oynak Yarim
08- Turna
09- Koca Çınar
10- Bırak Be Dostum
11- Bi Yanak Ver







1997'de Kenan Doğulu 3,5'i çıkardı.



01- Hiç Bana Sordun Mu?
02- Günah Değil Mi Bana?
03- 10. Yıl Marşı

Yine 1999'de Gençlik Marşı'nı çıakrdı.



01- Gençlik Marşı



Dördüncü albümü Ben Senin Her Şeyinim'i 1999'da çıkardı.



01- Ben Güzelden Anlarım
02- Ben Senin Her Şeyinim
03- Kıyamam
04- Tenhalarda Yakalanma
05- Niyetini Boz Da Gel
06- Tükendim Ben
07- Kitabını Yazdım Senin
08- Kaç Kere Ağladım
09- Papatya
10- Bi Yanak Ver (Remix)
11- Ben Senin Her Şeyinim (Cd Sound Mix Extra)
12- Tükendim Ben (Cd Sound Mix Extra)





yorum: 2

Serhat :

Pek keyif alarak dinlemiştik bir aralar. Güzel nostalji oldu, dizisini hatırlayamadım yalnız. Bir de sanki yaparım bilirsini şaparım bilirsin gibisinde söylüyordu :)

türünün son örneği :

şaparım bilirsin ahahahaha, vurguladığı için öyle geliyo olabilir :)

Yorum Gönder

 
90s Music © bAhAr - Powered By :: Google :: | 2008 | | TOP ▲ |