Raptiye Doping

10 Nisan 2009 Cuma yorum: 2
Grup Vitamin taklidi bir grup. Hiç hatırlamıyorum, iyi ki de hatırlamıyorum. Hello Malatya adlı şarkıyı o dönemde dinleseydim çocuk dimağımda nasıl bir iz bırakırdı bilmiyorum, nefret etmeme rağmen hipnotize olmuş bir biçimde izliyorsam klibini şu anda...

İlk ve tek albümleri Doping'i 1991'de çıkardılar.



01- Hello Malatya
02- Kanal Kavgası
03- Hotel Kasımpaşa
04- Cınema
05- Dedikodu
06- Plastik Woman
07- Haydi Barmen
08- Baba Rap
09- Sıkı Çift
10- Plaj Magandası

yorum: 2

Panço'nun Arkadaşı :

çıktığında 9 yaşındaydım. alkışlarlayaşıyorumda da bu şarkıyı paylaşmıştım.bu şarkı hakkında tepkiler şimdi olduğu kadar olumsuz değildi o zaman.doksanların en önemli özelliklerinden biri de garipliklerin normal karşılanması

türünün son örneği :

grup vitamin tarzında bir grup ama vitamin normal karşılanıyor. garip olması değilde bence şarkının söylenişinde ve sözlerinde bir uyuzluk var. ondan olumsuz bu tepkiler.

Yorum Gönder

 
90s Music © bAhAr - Powered By :: Google :: | 2008 | | TOP ▲ |