Ahmet

25 Aralık 2008 Perşembe yorum: 2
Ah canım Ahmet dediğimiz anda 90ları hatırlayan herkesin tanıyacağı kişi. Sadece bir albüm çıkarmıştır. Disko Kralı'nda gördük ki kendisi müzikle hala uğraşıyor. Son olarak pozitif düşünce de kazanır.

not: buraları okuyupta ah canım vah canım şarkısının orjinal videosunun linkini yollamayan top olsun.

İlk ve son albümü Ah Canım Vah Canım 1994'te çıkmıştır.



01- Ah Canım Vah Canım
02- Hasret
03- Sen Ve Ben
04- Anılar
05- Başımın Tacı
06- Rüya Gibi Dünya
07- İmparator Zaman
08- Gel Diyorum
09- Sonsuz Çile
10- Mehtab Altında





yorum: 2

Adsız :

yanılmıyorsam bir albümü yahut (o zamanlar ne olduğunu, neden çıkardıklarını bi türlü çözemediğim ) maksi singılı da olacak bu abinin. hatta mete özgencil'in çektiği "ekspres" adında bi video klibi de bulunmaktaydı

Unknown :

Arkadaşlar bilgiler tamamen yanlış. Ahmet 3 albüm çıkarmıştır.

1994 - Ah Canım Vah Canım
1996 - Dayanamam
1998 - Aşık

3 albümde şarkılarının tamamına yakınınım söz ve müziklerini kendisi yapmıştır.
İlk albümde 4, ikinci ve üçüncü albümde 2 parçaya klip çekmiştir. Yanlış bilmiyorsam tüm kliplerini Mete Özgengil çekmiştir.

Bahsetmiş olduğunuz Expres şarkısı 2. albümüne aiittir.

Ah canım vah canım adlı 1994 senesinde çekmiş olduğu klip ne yazikki hiç biryerde yok, ben çok aradım ama bulamadım.

Aradan geçen bunca zaman sonra Ah canım vah canım parçasını yeniden düzenlemiş ve
"Ah canım vah canım 2009" maxi single ile tekrar aramıza dönmüştür...

Yorum Gönder

 
90s Music © bAhAr - Powered By :: Google :: | 2008 | | TOP ▲ |